Indien er iets niet klopt aan uw bestelling geeft dit dan zo spoedig mogelijk door. Dit kunt u doen door ons te bellen of te mailen. Omdat onze klantenservice van 09:00 t/m 17:00 is geopend en bestellingen tot 21:00 worden verzonden kan het voor komen dat het niet meer mogelijk is om de bestelling te annuleren of te wijzigen. Indien dit gebeurd kunt u ons het beste mailen + het pakket aan de deur weigeren, het zal dan naar ons retour gestuurd worden.

Indien u na 17:00 een verkeerde bestelling heeft geplaatst die u wilt wijzigen of annuleren en er is haast bij kunt u het beste direct nogmaals een bestelling plaatsen en ons mailen. Zorg er voor dat u het ordernummer van de foutieve order onthoud. Als de DHL bezorger aan de deur komt zorg er dan voor dat de foutief bestelde order geweigerd wordt. Het ordernummer staat op de verpakking

voorbeeld 1: Foutief besteld na 17:00 en u heeft haast.

  1. Plaats nogmaals een bestelling met het juiste product. Voeg bij het afrekenen aan uw naam/ bedrijfsnaam iets toe wat u herkent, bijv. ‘Karel Appel order2’.
  2. Stuur ons een e-mail en geef hier in aan welke bestelling u gaat weigeren.
  3. Als de DHL bezorger de volgende dag langs komt met beide pakketten neemt u het pakket met de opmerking (Karel Appel order2) in ontvangst en weigert u de andere.
    U kunt dit ook herkennen aan het Referentienummer van het fulfilmentcenter, bijv. P2021-13035 die op de bestelbevestiging e-mail staat vermeld en op het verzendlabel.
  4. Het verkeerd bestelde product gaat retour naar ons
  5. Nadat wij het foutief bestelde product retour hebben ontvangen zullen we uw e-mail zien en de bestelling direct crediteren. Het volledige bedrag zal dan direct teruggeboekt worden (indien u met IDEAL heeft betaald vaak ook direct weer op uw rekening).

Voorbeeld 2: Na 17:00 besteld en u wilt de bestelling toch annuleren

  1. Stuur ons een e-mail en geef hier in aan welke bestelling u gaat weigeren.
  2. Als de DHL bezorger de volgende dag langs komt met het pakket weigert u deze.
  3. Het verkeerd bestelde product gaat retour naar ons
  4. Nadat wij het foutief bestelde product retour hebben ontvangen zullen we uw e-mail zien en de bestelling direct crediteren. Het volledige bedrag zal dan direct teruggeboekt worden (indien u met IDEAL heeft betaald vaak ook direct weer op uw rekening).

Voorbeeld 3: Foutief besteld of annuleren voor 17:00

  1. Probeer ons zo spoedig mogelijk te bellen of stuur ons een e-mail. Indien u ons een e-mail stuurt zet dan in het onderwerp iets als ‘SPOED – Bestelling annuleren / wijzigen’ zodat deze direct opvalt.
  2. Wij zullen direct de bestelling annuleren of wijzigen. Indien er twijfel of onduidelijkheid is in de e-mail zullen we de bestelling pauzeren en proberen met u contact op te nemen.

Voorbeeld 4: Foutief besteld na 17:00 en pakket toch aangenomen

  1. Indien u een foutief geplaatste bestelling, na 17:00, toch de volgende dag heeft aangenomen dient u deze zelf naar ons te retourneren ovv het ordernummer. Indien u de bestelling wilt wijzigen kunt u het beste vooraf even contact met ons opnemen zodat we kunnen kijken wat de beste oplossing is.