Waarom uw endoscoop niet (goed) werkt op uw mobiele telefoon kan heel veel redenen hebben. Het is dus belangrijk om allerlei zaken uit te kunnen sluiten om tot een oplossing te komen, om deze reden behandelen we dit soort zaken dan liever niet telefonisch, maar per e-mail. Hoe nauwkeuriger/vollediger u het formulier invult hoe beter en sneller we u kunnen helpen.

[two_third class=”” last=”no” ]

    Informatie over uw telefoon

    Heeft u gecontroleerd of uw telefoon OTG ondersteund? Zo niet installeer eerst 'OTG?' of 'USB OTG Checker'.

    Gaan de lampjes branden? (test de lichtregelaar indien aanwezig)

    Welke App heeft u gebruikt? (meerder keuzes mogelijk, hou hiervoor CTRL ingedrukt)

    Heeft u het ook nog op andere mobiele telefoons uitgeprobeerd?


    Desktop/Laptop
    De endoscopen werken eigenlijk altijd op een desktop/laptop en zijn een goede indicator of er wat met de endoscoop zelf mis is

    Overige informatie

    Wanneer u dit formulier gebruikt, gaat u akkoord met de opslag en verwerking van uw gegevens door deze website.

    [/two_third] [one_third class=”” last=”yes” ] [/one_third]